RUST STOP A w opakowaniu 18 l działanie preparatu opiera się na penetracji ogniw korozyjnych i emulgacji wilgotności, dzięki czemu oddziela ją od powierzchni wstrzymując działania reakcji elektrochemicznych. Posiada właściwości smarujące, jest też izolatorem i zabezpieczeniem oraz środkiem czyszczącym dla styków i połączeń elektrycznych.
Środek ten dzięki swym penetrującym właściwościom dotrze do każdego zakamarka karoserii, wyprze gromadzącą się tam wilgoć, przykryje i skutecznie zwiąże płaszczem związków węglowodorowych powierzchnie stalowe. To właśnie zdolność do wypierania wody jest jednym z podstawowych warunków dobrego zabezpieczenia a więc skuteczności działania Rust Stop.
W przeciwieństwie do tradycyjnych specyfików antykorozyjnych, Rust Stop nigdy nie twardnieje, zachowując półpłynny stan skupienia. Pozwala to na stałą aktywność nawet w starych samochodach. Preparat przemieszcza się, przenika w istniejące i powstające mikropory i szczeliny. Nie dopuszcza tym samym do powstania najmniejszych ognisk korozji.
Podstawowe zalety, zastosowanie, Rust Stop
- Doskonałe właściwości penetrujące,
- Wypiera wodę z mikroszczelin
- Powstrzymuje postęp korozji na przedmiotach już skorodowanych
- Zachowuje ciągły stan płynny i półpłynny, również w temperaturach ujemnych
- Może być stosowany w każdym pojeździe, maszynie bez względu na stan skorodowania
- Smaruje wewnętrzne mechanizmy nadwozia, takie jak zamki, zawiasy, linki itp.
- Smaruje zawiasy, łożyska, przekładnie, sprężyny, zawory i inne mechanizmy
- Chroni zamki przed zamarznięciem, nigdy nie wysycha
- Zabezpiecza i oczyszcza styki i połączenia elektryczne
- Nie uszkadza chromu, lakieru
- Umożliwia odkręcanie zapieczonych i skorodowanych połączeń gwintowanych
- Nie wymaga specjalnego przygotowania pojazdu.
- Posiada przyjemny zapach i jest nieszkodliwy dla środowiska
SPOSÓB STOSOWANIA: Rust Stop natryskujemy pod ciśnieniem we wszystkie dostępne miejsca nadwozia – wewnątrz blach i od spodu. Rust Stop rozpylamy na płytę podwozia w profile zamknięte, szwy i szczeliny, na styki i połączenia instalacji elektrycznej. Smaruje zamki i zawiasy drzwi, linki mechanizmów opuszczania szyb itd. Jeśli na powierzchni, którą chcemy zabezpieczyć zaczynają się pojawiać wykwity, nie musimy tego czyścić, preparat nakładamy bezpośrednio, nie stosujemy podkładów, co znaczączo skraca czas pracy i nie ulega wątpliwości jest tańsze. Preparat jest bardzo wydajny do zabezpieczenia profili w samochodzie osobowym potrzeba ok. 1,5l preparatu. Rust Stop A nakładamy pistoletem, dysza ok. 1,4-1,6mm. Nie nakładać na elementy gumowe, po naniesieniu przetrzeć powierzchnię wodą z detergentem.
Występuje w jednym kolorze, ciemnoczerwony. Po natryśnięciu na powierzchnie jest przezroczysty, nie zmienia koloru elementu na który jest nakładany. Dlatego bardzo często stosowany przez włąścicieli samochodów zabytkowych.
Rust Stop można stosować przez okrągły rok, albowiem preparat znakomicie daje sobie radę w najtrudniejszym dla samochodu okresie, czyli zimą. Różnica temperatur – raz mróz, raz odwilż – powoduje przyśpieszoną korozję.
RUST STOP jest bezwonny, bezpieczny dla człowieka, środowiska, posiada atesty Instytutu Ochrony Środowiska, Państwowego Zakładu Higieny, znak bezpieczeństwa ”B” Instytutu Przemysłu Tworzyw i Farb w Gliwicach.
RUST STOP jest całkowicie niepalny, posiada atest Szkoły Głównej Pożarniczej w Warszawie.